вторник, 31 июля 2018 г.

Օտար լեզվի ուսուցումը մանկապարտեզում

,
Հաճախ հարց է առաջանում, պետք է արդյո՞ք երեխային նախադպրոցական տարիքում ուսուցանել օտար լեզուներ և եթե այո, ապա ի՞նչ տարիքում, ինչպես և ինչից սկսել ուսուցումը:





Վերջին տարիներին կտրուկ ավելացել է օտար լեզու ուսումնասիրողների  թիվը:։Եթե մինչ այս շեշտը դրվում էր դպրոցական տարիքի երեխաների վրա, ապա հիմա ծնողների մեծ  մասը ձգտում է ավելի վաղ հասակից սկսել այդ ուսուցունը։ 
Ըստ հետազոտությունների այս տարիքում օտար լեզվի ուսուցումը զարգացնում է երեխային, բարձրացնում նրա ընդհանուր մակարդակը։



Ինչ տարիքից սկսել ուսումնասիրել օտար լեզուները



Այս հարցի շուրջ կան տարբեր կարծիքներ: Հաշվի առնելով շատ հոգեբանների կարծիքներ` (Վ․ Պենֆիլդ, Ռ․ Ռոբերտս, Տ․ Էլիոթ)լավագույն տարիքը 4-8-ն է: Այս տարիքում ձևավորվում են երեխայի հիմնական խոսակցական ունակությունները, և ուղեղը  իր ճկունության շնորհիվ ավելի լավ է ընկալում օտար լեզուն։Երեխայի ուղեղը օտար լեզուներ սովորելու հատուկ ունակություն ունի, որը տարիքի հետ նվազում է ,և սա է պատճառը , որ մեծերը ավելի ուշ են սովորում օտար լեզուն, քան երեխաները։
Շատ գիտնականներ եկել են այն եզրակացության, որ 3-ից 10 տարեկանը լավագույն տարիքն է լեզուներ սովորելու համար:Այդ տարիքի մի մասը ընդգրկում է նախադպրոցական շրջանը, և ուրեմն օտար լեզուների ուսուցումը հարկավոր է սկսել նախակրթարանից:


Դասավանդման ձևերն ու մեթոդները

  


Նախ հասկանանք թե ինչ ծավալով և ինչ տևողությամբ պետք է լինեն պարապմունքները: Պարապմունքի տևողությունը 30-45 րոպե է(շաբաթական 2-3 անգամ) , կամ 20-25(շաբաթական4-5 անգամ) :Պարապմունքն պետք է լինի շատ հետաքրքիր և աշխույժ կազմակերպած մի խաղ, որի ընթացքում խոսում են օտար լեզվով:Երեխան պետք է լինի այդ խաղի անմիջական մասնակիցը , այս կերպ նա  ավելի շուտ կյուրացնի ուսուցանվող նյութը։ Երեխայի համար ավելի լավ է տեսնել, շոշափել զգալ ուսուցանվող նյութը, քան հիշել իր համար վերացական առարկաների անվանումները։Երգերն ու ոտանավորները զարգացնում են երեխայի բառապաշարը։

Նախադպրոցական տարիքի երեխաների հետ պետք է ուսումնասիրել այնպիսի թեմաներ, ինչպիսիք են «Խաղալիքներ», «Կենդանիներ», «Իմ տունը», «Իմ ընտանիքը», «Հագուստ», «Սնունդ», «Գույներ», «Հաշիվ», «Տարվա եղանակներ», «Ողջույն»,«Զգացմունքներ»,« Քաղաքավարության կանոններ»:


Օտար լեզվի դասավանդման արդյունավետության հարցում շատ կարևոր է ուսուցիչ-ծնող կապը,ինչպես նաև ուսուցչի ճիշտ ընտրությունը:Ուսուցիչը պետք է փորձի երեխային ներկայացնել ոչ միայն օտար լեզուն, այլ նաև ծանոթացնի տվյալ երկրի մշակույթի, ավանդույթների հետ: Այդ ամենը կարելի է անել հեքիաթների, երգերի և ոտանավորների միջոցով: 

Այս ամենը նպաստւմ է որպեսզի 
  • երեխայի մոտ ձևավորվի խոսքայի պաշար
  •  երեխան տարրական պատկերացում կազմի այն երկրի մասին, ում լեզուն ուսումնասիրում  է
  • երեխան կարողանա վարի կարճ երկխոսություններ:

Տեսանյութեր բաժնում տեղադրված են իմ պատրաստած նյութերը, որտեղ սաները  մասնակցում են ուրախ օտար լեզվի ուսուցմանը:



Օգտագործված գրականություն 


В.Пенфилд, Л.Робертс, «Речь и мозговые механизмы»

Л. Выготский, «Мышление и речь» 

Н.Малкина, «Ранее обучение английскому языку: теория и практика» 

Н.Тарасюк, «Иностранный язык для дошкольников»
Леонтьев А.А. Психологические предпосылки раннего овладения иностранным языком// Иностранные языки в школе.
Щебедина В.В. Обучение детей английской разговорной речи в детском саду// Иностранные языки в школе

0 коммент. to “Օտար լեզվի ուսուցումը մանկապարտեզում”

Отправить комментарий