суббота, 20 мая 2017 г.

Մայրիկի հաշվետվություն

,
Արդեն չորս տարի է, ինչ ֆիզարձակուրդում եմ:







Լուսանկարներում իմ փոքրիկ  չարաճճիներն են՝ Սարգիսն ու Միքայելը:
Այս չորս տարիներն ինձ իհարկե չբաժանեցին կրթահամալիրից՝ շնորհիվ ինտերնետի, mskh.am-ի:
 Իմ կապը կրթահամալիրի հետ անընդհատ է. ես հետևում եմ կրթահամալիրում իրականացվող միջոցառումներին, իրադարձությունների ընթացքին:
Ազատ ժամանակ ունենալուն պես մուտք եմ գործում mskh.am-ն է, հետո  այլ ցանցեր, դե ընկերներս  էլ մեծ մասամբ սեբաստացիներ են: 
Վերջիններիս շնորհիվ էլ անընդհատ տեղեկացված եմ կրթահամալիրային եռուզեռին։
Այս ընթացքում առիթ եմ ունեցել նաև մի քանի անգամ լինել կրթահամալիրում: Մասնակցել եմ  «Ատամհատիկ-սեբաստացիկ»-ին, մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված  միջոցառումներին:




Իսկ վերջում փոքրիկ ֆիլմ բալիկներիս մասին։


0 коммент. to “Մայրիկի հաշվետվություն”

Отправить комментарий